czwartek, 10 lipca 2014

Prolog + informacje






Perspektywa Odda:
Nie wiem jak to będzie. Skończyło się liceum w którym przeżyłem chyba najtrudniejsze lata mojej edukacji, a dałem radę tylko dzięki wsparciu Ulricha. Zdałem dosyć dobrze maturę i dostałem się na sztukę i malarstwo*. Było ciężko, ale jakoś poradziłem sobie. Moim prawdziwym ukatrupieniem jest teraz ta myśl o studiach. Zdaje sobie sprawę, że to jest dużo wyższy poziom jak liceum i to mnie najbardziej przeraża. Co jeśli nie będę miał czasu na żadne przyjemności? Dalej jestem tym dzieciakiem z niezwykłym poczuciem humoru sprzed pięcioma laty. Mam 19 lat i mogę śmiało powiedzieć, że nauka w dalszym ciągu jest u mnie na ostatnim miejscu. Dostałem już niezłą reprymendę od rodziców i mojego najlepszego kumpla, że to już nie są żarty i zaczyna się prawdziwe życie. Nie pomoże mi już Jeremie czy Aelita, odjechali gdzieś w głąb Francji. Einstein dostał się na wyższą uczelnię i będzie studiował fizykę kwantową*, a Aelita zdecydowała się na karierę muzyczną. I nie może do mnie dojść, że ich już nie ma. Właśnie siedzę we Włoszech, został mi ostatni tydzień wakacji. Korzystam jak mogę, byleby tylko nie myśleć o tych przeklętych studiach.

Perspektywa Ulricha:
Studia. Dokładnie za tydzień. A ja jedyne o czym potrafię myśleć to ten cholerny wyjazd Yumi. Dlaczego ona zdecydowała się studiować w Japonii?! Tłumaczyła mi, że tam już od dawna miała upatrzoną uczelnię w Tokio i chociaż próbowałem namówić ją do zostania w Francji to była nieustępliwa. Obiecała, że będzie przyjeżdżać do Francji i nie zapomni o nas wszystkich, ale to są tylko  puste słowa. Zapewne spotka tam kogoś i postanowi zostać już na zawsze w swojej rodzinnej ojczyźnie. Nie rozumiem sam siebie dlaczego przez te wszystkie lata nie umiałem jej wyznać co do niej czuję? Został mi ostatni tydzień wakacji kiedy ją będę widzieć, a i tak nawet przez myśl mi nie przeszło powiedzenia jej co naprawdę czuję. Śmiejcie się jestem dorosłym facetem który boi się kobiety. Studia to przy tym wszystkim pikuś. Co z tego, że matura poszła mi bardzo dobrze i ojciec wychwalał mnie chyba jak nigdy, dostałem się na studia o kierunku sport, i mój rodzic nie skrytykował tego ani jednym słowem. W mojej głowie siedzi tylko Yumi Ishiyama. Więc nie wiem jak ja będę żyć sobie od tak tutaj w Francji kiedy ona będzie tak daleko w Japonii. Dobrze, że będę z Oddem przynajmniej mój najlepszy przyjaciel postara się choć trochę odciągnąć mnie od myśli o niej. Jestem ciekawy jak tym razem uda mu się przemycić Kiwiego, znając go to pewnie znajdzie już na to jakiś sposób. Więc wnioskując co mi pozostaje? Iść swoim nowym studenckim życiem u boku kumpla. Zapomnieć o Yumi. Dwa cele, a tak trudne do zrealizowania.
--------------

Prolog już za mną! Nie wiem czy was zachęciłam tym do dalszego czytania mam nadzieję, że tak. Moje rozdziały właśnie będą wyglądały tak, że na przemian będę opisywać z perspektyw Odda i Ulricha i może czasem bohaterów drugoplanowych, ale to będzie rzadkość. Dobrze więc nie ociągając się przechodzę do dalszych punktów:
·         *Nie mam bladego pojęcia czy są takie kierunki studiów w Francji czy w ogóle one istnieją więc jeśli będzie przy tym pomyłka to śmiało, powiedzcie mi.
Informacje:
- Odd i Ulrich mają po 19 lat. Obliczyłam, że w tym wieku w Francji rozpoczyna się studia zakładając, że liceum tam jest 3 lata, a gimnazjum kończy się w wieku 16 lat.
- W moim opowiadaniu w Kadic było gimnazjum i liceum razem.
- Yumi zdecydowała się rok później iść na studia aby być jeszcze jeden rok z przyjaciółmi.
- Myślę, że mogłyby się pojawić pytania o Williama dlatego z góry uprzedzam, że tak William będzie pojawiać się w moich rozdziałach.
- Jeśli ktoś nie przeczytał mojego postu powitalnego to od razu uprzedzam. Xany nie ma, został pokonany.

To chyba na tyle. Zachęcam do czytania i komentowania. Pozdrawiam!

19 komentarzy:

  1. Hej :)
    Dziękuję za dodanie linku do spisu :*
    Pozdrawiam Lyoko Angel

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :3
    Kurcze, fajny pomysł z tymi studiami :D
    Jestem ciekawa, czy Ulrich zapomni o Yumi... Czekam z niecierpliwością na 1 rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo.<3 Kolejny blog o Lyoko? Yeah! ;3 Jestem szalenie ciekawa całej fabuły, tylko boli mnie fakt, że nie ma na razie Yumi, mojej ulubionej bohaterki, ale mimo wszystko nie mogę się doczekać rozdziałów, jestem pewna, że będą świetne.;3 Pozdrawiam.;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yumi będzie się pojawiać to mogę obiecać na pewno :D Dziękuje i również pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Extra pomysł z drugim blogiem i życiem studenckim Odda i Ulricha ! :) Fajny nagłówek ! Czekam z niecierpliwością na rozdział 1 ! :)
    PS. Nowa notka u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm, ciekawe się zapowiada, nie powiem ^^ Możliwe, że stanę się aktywną obserwatorką Twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie się zapowiada :). Już nie mogę się doczekać następnych notek :3. Oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój Odd <3
    Awwww.....

    Genialne =*
    Pozdrawiam cieplutko - Odd to mój kotek

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, że będzie Odd i Ulrich :D Ale i tak blogiem nr. 1 o KL to ten pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety tamten trochę ucierpi ze względu na ten..

      Usuń
  9. Super, że będzie Odd i Ulrich :D Ale i tak blogiem nr. 1 o KL to ten pierwszy :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ej... nie moj ulubiony parring sie rozpada :( ulrich i yumi... oni musza byc razem... coz moge wiecej powiedziec? Zapowiada sie ciekawie, pisz pisz i pisz ale nie zapominaj o 1 blogu ;) pozdrawiam i zycze veny.AELITA STONES 007

    OdpowiedzUsuń