czwartek, 10 lipca 2014

Witam.

Witam. Postanowiłam założyć drugiego bloga o Kod Lyoko. Zapewne niektórzy znają mnie z mojego pierwszego, do którego link podałam po prawej stronie :) Więc jaka jest idea tego bloga? Jak wynika z tytułu będzie to opowieść o Oddzie i Ulrichu. Obaj chłopcy właśnie rozpoczynają studia w tym samym akademiku, Xana został dawno temu pokonany. Oczywiście reszta paczki będzie również się pojawiać ale nie cały czas. To będą takie postacie drugoplanowe :) Co mną kierowało do pomysłu na ten blog? Chyba fakt, że zawsze chciałam pisać o Kod Lyoko w ich już późniejszych latach, a wybór padł na tych dwóch panów gdyż są oni moimi ulubionymi bohaterami ( no też Aelita ) i zainspirowała mnie ich niezwykła przyjaźń. Będę pisać z ich perspektyw, opisywać ich codzienne problemy, różne rozterki (tak, też te miłosne) i poprowadzić naszych głównych bohaterów przez coś takiego jak studia. Jak sobie z nimi poradzą?

Zapraszam serdecznie :)

Aelita H.

2 komentarze: